Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας Α.Ε. σεβόμενο πρωτίστως το επιβατικό κοινό και το διαχρονικά αναγνωρισμένο έργο εξυπηρέτησης των πολιτών, αισθάνεται την ανάγκη να τοποθετηθεί με σαφήνεια για το πρόβλημα που έχει ανακύψει στα εκδοτήρια του σταθμού Αθηνών.
Από την Δευτέρα 23/6/2025 έχει προκύψει σοβαρό πρόβλημα συνδεσιμότητας στο διαδίκτυο, με υπεύθυνο αποκατάστασης τον πάροχο Ίντερνετ NOVA, με αποτέλεσμα οι ηλεκτρονικές μας υποδομές στην Αθήνα, τόσο στην κράτηση εισιτηρίου, όσο και στην πληρωμή του κομίστρου, να έχουν επηρεαστεί.
Από την πρώτη στιγμή έχουμε ζητήσει από τον πάροχο NOVA την τεχνική παρέμβασή της προς επίλυση του προβλήματος, κάτι ωστόσο που μέχρι στιγμής δεν έχει καταστεί δυνατό.
Σε κάθε περίπτωση, ως εταιρεία έχουμε διασφαλίσει την απρόσκοπτη μετακίνηση των επιβατών από και προς Βόλο, μέσω της εξυπηρέτησης των επιβατών με τους συμβατικούς τρόπους.
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό και την κατανόηση του για το πρόβλημα που υφίσταται, δεσμευόμενοι να συνεχίσουμε κάθε προσπάθεια ταχύτερης αντιμετώπισής του.