Uncategorized

Σ. Φάτσιος στη Βουλή: Το παράδειγμα μείωσης διοδίων στην Αττική Οδό να ακολουθηθεί και από άλλους παραχωρησιούχους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου στη Βουλή προσκλήθηκε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) με θέμα ημερήσιας διάταξης: Συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του ν/σ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών “Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση, και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού”.

Η συνεδρίαση της 1ης Οκτώβρη ξεκίνησε με τις τοποθετήσεις εξωκοινοβουλευτικών φορέων, όπως η ΠΟΑΥΣ η οποία εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο της κ. Σοφοκλή Φάτσιο και τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας, Δημήτρη Κολυνδρίνη.

Στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου ο πρόεδρος της ΠΟΑΥΣ Σ. Φάτσιος, ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας Δ. Κολυνδρίνης και ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Γρ. Γκίκας

Στην τοποθέτησή του ο κ. Φάτσιος τόνισε μεταξύ άλλων: Ουδείς καλόπιστος ομιλητής δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη σημασία του έργου αυτού. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα συγχρηματοδοτούμενα οδικά έργα στην Ευρώπη. Άνοιξε τον δρόμο στην εξυπηρέτηση πολιτών, επαγγελματιών και τουριστών, ανεβάζοντας τον πήχη στους τομείς της ασφαλείας και της εξυπηρέτησης. Αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της οδικής καθημερινότητας.

Ένας δρόμος 70 χλμ άλλαξε κυριολεκτικά την Αθήνα. Κάθε μέρα βρισκόμαστε στον δρόμο και ως οι -πλέον- αρμόδιοι τονίζουμε την προσφορά αυτού του αυτοκινητόδρομου στην εργασία μας. Καθίσταται πλέον επιτακτική η επέκταση στον αστικό αυτοκινητόδρομο, ως μία προσπάθεια επίλυσης του κυκλοφοριακού. Η Αττική Οδός θα αποτελέσει τον κορμό της διασύνδεσης όλων των μεταφορικών μέσων συγκοινωνίας, θα μειώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο της πρωτεύουσας και θα δώσει ανάπτυξη. Μέσα όπως λεωφορεία, ταξί, φορτηγά θα διευκολυνθούν και θα κερδίσουν χρόνο.

Χαιρετίζω επίσης τη μείωση των διοδίων, καθώς όπως ξέρετε η κρίση μας χτύπησε και τα ΚΤΕΛ δεν σταμάτησαν ποτέ να εκτελούν συγκοινωνία. Να τονίσουμε άτι αυτό το παράδειγμα πρέπει να ακολουθήσουν κι άλλοι παραχωρησιούχοι, όλων των αυτοκινητοδρόμων, καθώς στα διόδια οι επαγγελματίες δαπανούν τεράστια πόστα. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι για το έτος 2023 το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων έδωσε 720.000 ευρώ (Ιωάννινα-Αθήνα-Ιωάννινα), το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας δαπάνησε 600.000 ευρώ και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης το ποσό των 500.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

εδώ θα πρέπει να κόψω το απόσπασμα και να το ανεβάσω….