Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι πυκνώνει τα δρομολόγια από και προς Λάρισα.
Από το Σάββατο 21 Μαρτίου 2026 και κάθε Σάββατο θα προστεθούν τα εξής δύο δρομολόγια στα ήδη ισχύοντα.
Συγκεκριμένα:
Βόλος-Λάρισα: 10.30
Λάρισα-Βόλος: 12.00