Νεα

Κάθε χρόνο…τα ίδια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Ζηνοβία, Ελπίδα, Μπάρμπαρα… Όποιο όνομα κι αν φέρει η εκάστοτε (προαναγγελθείσα) κακοκαιρία, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Η Εθνική Οδός (ΠΑΘΕ), τμήματα της οποίας διαχειρίζονται ανάδοχες εταιρείες, κλείνει με το πρώτο χιόνι.

Οι υπεύθυνοι, που εισπράτουν υψηλό αντίτιμο διελεύσεων, οφείλουν να διασφαλίζουν το αγαθό της μετακίνησης, πρωτίστως, και φυσικά να διατηρούν ανοιχτό και ασφαλές το οδικό δίκτυο, παντός καιρού.

Το ΚΤΕΛ Μαγνησίας, κάθε χρόνο, καταβάλει περί τις 600.000 ευρώ σε διόδια και όπως είναι φυσικό το ελάχιστο που αναμένει από τον ιδιώτη, που έχει αναλάβει το κάθε τμήμα, είναι να το διατηρεί ανοιχτό, ώστε να εκτελείται απρόσκοπτα η συγκοινωνία. Αυτή τη στιγμή ο ανάδοχος δεν εκτελεί τις δικές του υποχρεώσεις και κατ’ επέκταση υποχρεώνει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, να μην τηρεί τη δική του υποχρέωση, παρότι ο κάθε επιβάτης κατέβαλε το ποσό του εισιτηρίου. 

Tα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, φέρουν πάντα αντιολισθητικές αλυσίδες 
και ελαστικά ποιότητας, για ασφαλή ταξίδια

Πρόσφατο παράδειγμα: Λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, με 31 επιβάτες, παρέμεινε ακινητοποιημένο, επί τέσσερις ώρες, στη Θήβα, με προορισμό την Αθήνα, καθώς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ανακοινώθηκε ότι κλείνει η Εθνική Οδός!

Αντιλαμβανόμαστε πλήρως ότι μπορεί να υπάρξει απόκλιση στα μετεωρολογικά μοντέλα, αλλά η πρόβλεψη παραμένει πρόβλεψη. Το ίδιο η πρόληψη και η προετοιμασία. Εάν εκδοθεί έγκαιρα μία προειδοποίηση θα κάνει ο καθένας τον προγραμματισμό του, άλλα όταν κοινοποιείται μία ανακοίνωση όταν κάποιος βρίσκεται ήδη καθ’ οδόν, τι προγραμματισμό να κάνει; 

Η Τροχαία σπεύδει και δίνει εντολή να κλείσει ο δρόμος. Αλήθεια, που βρίσκονται οι εταιρείες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων; Άμοιρες, πάντα, ευθυνών; 

Το εν λόγω γεγονός μετέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυδρίνης, αναφέροντας μεταξύ άλλων.

«Το να κόβεται κάθε βράδυ ο δρόμος και να μην ξέρουμε πότε θα κοπεί και πότε θα ανοίξει δεν έχει λογική εξήγηση. Ανικανότητα, ευθυνοφοβία; Κλείνει ο δρόμος ξαφνικά, ενώ έχουμε λεωφορεία στον δρόμο. Έκλεισε χθες στις 8  το βράδυ ο δρόμος, το ανακοίνωσαν στις 8 παρά και στις 7 από τον Βόλο και από την Αθήνα έφυγαν λεωφορεία που εκείνη την ώρα ήταν στον δρόμο. Τι θα κάνουν αυτά τα λεωφορεία; Θα μείνουν στον δρόμο.  Το λεωφορείο που έφυγε στις 7 το απόγευμα από Βόλο, έφτασε στις 10 το βράδυ στη Θήβα, το σταμάτησε περιπολικό και το άφησε να φύγει στις 2 τα μεσάνυχτα για να πάει στην Αθήνα, με 31 άτομα μέσα στο λεωφορείο. Αυτή η ανευθυνότητα πρέπει να τελειώσει στην Ελλάδα. Με αυτή τη λογική θα πρέπει να κλείσουμε το ΚΤΕΛ και πρόβλημά του όποιος έχει ανάγκη να μετακινηθεί», είπε σε έντονο τόνο ο κ. Κολυνδρίνης.

«Έχουν βρει το κουμπάκι, αυτοί που έχουν πάρει τους αυτοκινητοδρόμους για να μην στραφούμε εναντίον τους και ζητάμε χρήματα με αγωγές και δεν κλείνουν αυτοί τον δρόμο, αλλά σπεύδουν η Τροχαία και οι Αστυνομικές Διευθύνσεις και κλείνουν αμέσως την Εθνική. Γιατί; Με ποια αιτιολογία; Εάν βγάλεις έγκαιρα μία ανακοίνωση θα κάνει ο καθένας τον προγραμματισμό του, άλλα όταν βγάζεις μία ανακοίνωση και κάποιος είναι στον δρόμο, τι προγραμματισμό να κάνει;», ανέφερε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ σημειώνοντας πως η Εθνική χθες είχε κλείσει από τις 8 το βράδυ, ωστόσο μέχρι και σήμερα ο δρόμος ήταν πεντακάθαρος.

Αν κάποια μέρη δεν είναι άμεσα προσβάσιμα και έως ότου διασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση του μεταφορικού μέσου, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, με επαγγελματισμό και ευθύνη, ειδοποιεί σε συνεργασία με τις Αρχές. Όταν όμως αυτό συμβαίνει στον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της Ελλάδας και πληροφορείται καθ΄οδόν την διακοπή κυκλοφορίας, αυτό είναι ανεπίτρεπτο.