Νεα

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας τιμά τις παραδόσεις και εύχεται ό,τι καλύτερο για το 2026

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Η οικογένεια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας, τιμώντας κάθε χρόνο τις παραδόσεις, έκοψε την πίτα για τον ερχομό του 2026, λόγω και του  επερχόμενου απαιτητικού προγράμματος δρομολογίων, προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, εν μέσω μπλόκων.

Στον κεντρικό σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στον Βόλο, συγκεντρώθηκαν μέλη του ΔΣ, μέτοχοι, εργαζόμενοι, και παλαίμαχοι οδηγοί/ιδιοκτήτες, για να αποχαιρετήσουν το 2025 και να προετοιμαστούν εν όψει του 2026, ενός έτος εξελίξεων και αγώνων.

Ο πρόεδρος και Δ/νων σύμβουλος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης έκοψε την εορταστική πίτα ευχόμενος υγεία στην οικογένεια του ΚΤΕΛ.

Ευχές σε όλο το επιβατικό μας κοινό.

Πάντα δίπλα σας εδώ και 73 χρόνια.